Rēzeknes-Gulbenes mežu iznīcināšanas ceļa projekts turpinās

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: www.dzirkstele.lv

Kas notiek Stradu ceļa rekonstrukcijas projektu? Tā lasītāji jautā "Dzirkstelei". Laikraksts noskaidroja, ka projektēšanas darbi autoceļa Rēzekne - Gulbene apmēram 10 kilometrus garajam posmam Stradu pagastā turpinās.

Nezināmu iemeslu dēļ ceļa posmam iztrūkst tehniskie noteikumi

"Precīzāku informāciju par iespējamajiem turpmākajiem tehniskajiem risinājumiem varēsim sniegt, kad no Madonas reģionālās vides pārvaldes būsim saņēmuši tehniskos noteikumus," "Dzirksteli" informē akciju sabiedrības "Latvijas Valsts ceļi" sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Daiga Mežapuķe.

Madonas reģionālās vides pārvaldes direktora vietnieks Jānis Lūkins "Dzirkstelei" stāsta, ka nezināmu iemeslu dēļ projektā iztrūka tehniskie noteikumi šā ceļa aptuveni 300 metriem, kas ved pie pašas Gulbenes robežas. "Tagad projektu gatavos visam palikušajam ceļa posmam kopumā. Nekādu problēmu nav. Tiks izpildīts viss, kas likumā paredzēts," viņš saka.

SM: Avārijas notikušas sliktās pārredzamības dēļ

Vides aizsardzības klubā no Satiksmes ministrijas saņemta atbildes vēstule, kura adresēta Stradu ceļa koku aizstāvei Leldei Eņģelei. Ministrija raksta, ka saskaņā ar tās rīcībā esošo informāciju četru gadu laikā minētajā ceļa posmā Stradu pagastā ir notikuši 18 ceļu satiksmes negadījumi, tajā skaitā viens smags un vienā gadījumā cilvēks ir guvis ievainojumus. Visos gadījumos negadījumi notikuši kādam auto, iebraucot pretējā joslā un izraisot sadursmi ar šķērsli vai citu transportlīdzekli.

Negadījumu analīze liecina, ka to iemesli ir nepietiekama ceļa pārredzamība, ceļa gabarīti, trases parametri un tehniskais stāvoklis, kas lielā mērā ir saistīts ar ceļa tuvumā augošajiem kokiem. Vēstulē uzsvērts, ka no satiksmes drošības viedokļa koku atrašanās ceļa brauktuves tuvumā nav pieļaujama. Vēstulē arī klāstīts, ka 2.septembrī veikta atkārtota ekspertīze Stradu ceļa dižkokiem.

Uzsvērts, ka pārējos alejas posmus šā ceļa rekonstrukcijas laikā nav iespējams saglabāt, jo likumā par autoceļiem ir teikts: nav pieļaujamas darbības, kuru rezultātā tiek bojāti vai iznīcināti ceļa elementi vai tiek piegružotas, piesārņotas vai aizsprostotas ceļa nomales un ceļa zemes nodalījuma josla.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Uz augšu